רשת ONOT השיקה את קולקציית אביב-קיץ 2015, המחמיאה לכל אישה
14 לאפריל 2015
14 לאפריל 2015
רשת האופנה עונות ידועה במידות הנדיבות של מוצריה, וזנ חשוב ומעורר אהדה לגישה חיובית זו! את קמפיין הקיץ של רשת ONOT מובילה זו עונה רביעית, הדוגמנית ואשת העסקים, מיכאלה ברקו - נשית וזוהרת, במידות הרחוקות מטויגי, וטוב שכך.
ONOT ממשיכה גם הקיץ את הרחבת מחלקת האביזרים המשלימים ובדגש על קולקציית האקססוריז של המותג. שכן, גם העונה ניתן למצוא ליין רחב במיוחד של תכשיטים ותיקים, העונים לצורכי הלקוחה המעוניינת בהשלמת לוק טרנדי ועכשווי, זאת בנוסף להרחבת קולקציית הפרימיום וקולקצית הקז'ואל.
המעצבת, טובית סגל גרובר, על הקולקציה: "אוסף הקיץ מושפע מהמקום בו אנו חיים המאופיין בשמש, ים, אושר ושפע של אור טבעי, בשילוב קצב ותרבות מודרנית עכשווית. אנחנו חיים בפיסת עולם מקסימה במזרח התיכון על כל מעלותיו, עם זאת העיצובים יהיו תמיד בעלי השפעות בינלאומיות, בין אם מודרניות או אתניות מסורתיות. אוסף הקיץ מרענן, פרקטי, נינוח והכי חשוב- עוצב במיוחד עבור הנשים של עונות, במטרה לאפשר להן, לבחור, לגעת ולהביע את עצמן, מבלי להיות כבולות לכללי אופנה גורפים, תוך חשיבה והתחשבות בצרכיהן".
* קטוגריות קז'ואל וערב פרימיום
קולקצית הקיץ של רשת ONOT נחלקת לשתי קטגוריות עיקריות - קז'ואל וערב Premium - הפריטים נינוחים ומשוחררים, מגוונים, פרקטיים ומאוד נעימים. נעשו שילובי בדים טבעיים כמו כותנה, פשתן וויסקוזה, לצד בדים שיוצרו בטכנולוגיות מיוחדות ומתוחכמות. הטרנד הבולט והמשמעותי ביותר שילווה אותנו בקיץ הקרוב, הוא טרנד הבוהו-שיק אשר שואב את השראתו משנות ה-70 ובא לידי ביטוי בקולקציה בפריטים כגון: מכנסי פדלפון, כיסים גדולים, מחשופי וי עמוקים, חגורות קשירה ועוד. בנוסף, ניתן לראות בקולקציה השראה רבה של הנראות האורבנית, קשת רחבה של גווני אבן, זית וחאקי מלווים בקורל, מעט צהוב ומשפחות של כחולים בשילוב עם אדומים. לצידם באה לידי ביטוי צבעוניות מתוקה בצבעי הפסטל הטרנדיים במיוחד העונה, כמו וורוד בייבי, ירוק בהיר, טורקיז וכמובן שימוש בצבעי שחור-לבן קלאסיים, מלווים בגווני זהב ונגיעות מוכספות.
בקולקציה החדשה ניתן להבחין בדפוסים חדשים ומגוונים - דפוסי בטיק, דפוסי חיות מעודנים, פריטים פרחוניים בשילובי צבעים תואמים. פריטים רבים המשלבים בין המודרני והאתני, תוך שימוש ברקמות המשלבות אבנים וחרוזים ומוצגות לצד טכניקות של הדפסים דיגיטליים, הבאים לידי ביטוי בשמלות מקסי, גלביות מעוטרות אבנים ורקמות, טוניקות חלקות ומודפסות וכיו"צ.
* מחלקת הג'ינסים
מחלקה נוספת, בה מתהדר המותג בכל עונה, היא מחלקת הג'ינסים. מחלקה על-זמנית, הממשיכה איתנו בכל עונה ועונה. הקולקציה שלמה ועשירה ועשויה כולה מבדי ג'ינס איכותיים, החל מן הקלים במיוחד ועד לג'ינס סריג מתוחכם. בנוסף, הקולקציה מציגה שמלות, אוברולים, חולצות וסרפנים מבדי ג'ינס קלילים, חלקים ומודפסים. מכנסי הג'ינס מגיעים במספר גזרות: גזרה ישרה, גזרת סקיני, מכנסי ברמודה, מכנסיים רחבים ופריטים נוספים.
בין היתר, עוצבו מוצרי 24/7 שמלווים אותנו במהלך היום כפריטים משלימים. החל מקבוצת בגדי הספורט, הלבשה תחתונה, אוסף הנעלה מורחב הכולל סנדלים, צעיפים, תכשיטים, תיקים, פיג'מות וגרביים. ובנוסף, מוצרי קוסמטיקה כדוגמת לקים, ליפגלוסים ובשמים.
* אוסף הספורט שלONOT
אוסף הספורט של עונות מיועד לסוגים שונים של פעילות גופנית ועוצב כהשלמה לאורח החיים הבריא וכחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו. הקולקציה מורכבת מפיתוחי בדים מיוחדים מנדפי זיעה ומחטבים. היא אופנתית ומחמיאה ומאופיינת בצבעוניות של שחור ואפור, בשילוב גוונים כחולים, וורודים וצבעי פסטל. ניתן למצוא בקולקציה טייצים באורך מלא וטייצים קצרים ומחטבים, גופיות ספורט בגזרות מחמיאות וטי-שרטים בהדפסים מעניינים.
* מחלקת האביזרים המשלימים
מחלקת האביזרים המשלימים מתרחבת העונה וכוללת Lingerie, לבוש לשעות הפנאי, תיקים, צעיפים ותכשיטים.
Lingerie - הרשת מציגה עונה נוספת של הלבשה תחתונה סקסית ונוחה,
התחתונים עשויים כותנה ולייקרה לנוחות מרבית ומעוטרים הדפסים, שנותנים את הטוויסט הנכון.
Dream set - היות וברשת מאמינים בפרטי 24/7, עוצבו מערכות לבוש לשעות הפנאי בבית ומחוצה לו. כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה פיג'מות מפנקות מסריגי כותנה מודפסים.
Bags & Clutches - גם העונה מציעה ONOT ליין רחב של תיקים וקלאצ'ים לערב או ליום-יום, בגדלים שונים ובצבעוניות המתאימה לקולקציה.
Jewelry - אוסף התכשיטים העונתי מתרחב גם הוא ומציע שלל שרשראות אופנתיות, תליונים גדולים ואף שילובים של שחור וזהב. התכשיטים עשויים מחומרים איכותיים וברמה הגבוהה ביותר ומתאימים לטרנדים החמים והאופנתיים ביותר של העונה.
מוצרי קוסמטיקה - כל מה שצריך כדי למלא את תיק האיפור המושלם. העונה השיקה הרשת לקים בצבעוניות המותאמת לקולקציית הביגוד ו-3 בשמים רייחנים בניחוח מרענן ובמחיר אטרקטיבי.
* קמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של 4 מיליון ₪ רשת האופנה ONOT, מעלה קמפיין פרסום חדשני, ייחודי ויוצא דופן, בהשקעה של 4 מיליון ₪. הקמפיין שהושק לרגל השקת קולקציית קיץ 2015, הינו בכיכובה של הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו, הפרזנטורית של הרשת. ONOT בשיתוף פעולה ראשון עם משרד הפרסום שטרית גרופ SMG פרצו בצעד נועז ומקורי ובקמפיין שכולו שיר הלל להעצמה נשית. במקום לעסוק בגוף האישה ובמיניות שלה, בחרו כערך מרכזי את מהות התכונות הנשיות כמו האינטואיציה, הקבלה, הבריאה והכח. נשים בכל העולם הן מנהיגות, מובילות, יוזמות ומעצבות את העולם והגיע הזמן לתת לעוצמה הזאת ביטוי ולא לצמצם את האישה לגוף בלבד.
ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "הקמפיין החדש של עונות משדר אמירה עוצמתית בתור רשת שאוהבת נשים ושנשים אוהבות אותה. מהות האישה והתכונות המאפיינות אותה - רוך יחד עם עוצמה גדולה, אינטליגנציה רגשית לצד פיקחות וחריפות, כולן מהוות השראה לקולקציה החדשה ולקמפיין. מדובר בקמפיין בהיקף נרחב שנפרס בכל אמצעי המדיה. אני שמח על שיתוף הפעולה עם שטרית גרופ ומאמין כי הקמפיין פונה לכלל לקוחות הרשת בכל המגזרים".
* רשת עונות
ONOT הינה רשת אופנת נשים בפריסה ארצית נרחבת, המתמחה במידות הביניים ומעניקה לנשים מענה אופנתי עדכני, במגוון רחב של סגנונות ובהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות. החברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת, הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 67 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 8 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-450 עובדים. מועדון הלקוחות של הרשת מונה למעלה מ-200,000 לקוחות הנהנות מהטבות ייחודיות. טווח מידות: 54-40.
לחברה חנות אונליין www.onot.co.il