מסטיק FIVE5 מאתגר עם המשחק "אמת או חובה"

03 למאי 2015

logo
מאת שוש להב.

הצעה מפתה למשחק! מסטיק פייב מגיע לישראל בתוספת אתגר לקהל, במהלך נוסטלגי עם המשחק המיתולוגי "אמת או חובה".


אוהבים ללעוס מסטיק? אז הנה גומי לעיסה עם ערך מוסף..


בעידן הדיגיטלי, כשכולם מחפשים אחר ריגושים טכנולוגיים, מסטיק פייב מגיע לאתגר את הקהל במהלך נוסטלגי, עם המשחק המיתולוגי "אמת או חובה". כל מסטיק ייעטף בשאלת "אמת או חובה" שתאתגר את הצרכנים להעיז לשחק ולבצע משימות.


בין משימות החובה ניתן למצוא את המשימות הבאות:


1)    צלצלו לאחד מאנשי הקשר בטלפון שלכם והזמינו אותו או אותה לדייט.


2)    שחזרו עכשיו את הנשיקה הראשונה שלכם.


3)    אמת: עם מי היתה הנשיקה הראשונה שלכם? חפשו את האדם הזה באינטרנט.


בנוסף, מושק טעם חדש בסדרת מסטיק  FIVE5 בישראל - "צלזיוס", שהינו שילוב של פטל, תות ואוכמניות. הטעם החדש מצטרף לסדרת הטעמים המצליחה והאהובה, הכוללת את טעמי מנטה, מנטה עדינה, אבטיח, פירות טרופיים ורימון אוכמניות ואסאי.


עמוס פם, מנהל השיווק של ריגלי, מציין: "מותג מסטיק FIVE 5 פונה בעיקר לקהל צעיר ברוחו, שאוהב לבחור להשתתף בחוויות חדשות ולהגיד 'אני כן. לעומת השגרה השוחקת, אנחנו משקיעים כל העת בחידושים ויצירת ערך שמסטיק 5FIVE  יכול להביא לצרכנים שלנו. מהדורת 'אמת או חובה מציעה בכל חפיסה מספר רב של רגעי בחירה, ע"י מספר גדול מאוד של משחקים ומשימות חברתיות, המחזירות אותנו לחוויה של פעם".


מהדורת "אמת או חובה" תשווק לאורך תקופה של חודשיים בלבד ותהווה חלק אינטגרלי מקמפיין רחב היקף, שיעלה בתחילת חודש מאי הן במדיה הדיגיטלית והן בטלוויזיה המסחרית.


(צילום: יח"צ)