"משפחות מהחיים" - בנק דיסקונט בקמפיין חדש ללא פרזנטורים
24 ליוני 2015

24 ליוני 2015
קמפיין שמרכזו משפחות ישראליות, "משפחות מהחיים", ללא פרזנטורים. בנק דיסקונט השיק אמש (יום ב' 22.6) קמפיין חדש, המתעד עשרות משפחות ישראליות, אשר בחרו לשתף את הציבור הרחב באורח חייהן. קמפיין "משפחות מהחיים" מייצר חיבור ישיר ואמיתי עם שגרת חייהן של משפחות בישראל והשאלות המעסיקות אותן.
למעשה, לראשונה מושק קמפיין שבו משפחות אמיתיות הן ה-"פנים", בלי שחקנים, בלי תסריט ובלי פוטושופ.
לצורך בניית הקמפיין בוצעה בחודשים האחרונים עבודת שטח, במסגרתה רואיינו עשרות משפחות ישראליות. במהלך התקופה נבחרו משפחות ישראליות ממגזרים, קהלים ואזורים שונים בארץ, בשלבי חיים שונים, שתיעדו את עצמן במשך תקופה, כאשר הבנק שותף לתהליך התיעוד.
טלי קידר, ראש אגף השיווק בבנק דיסקונט: "אנחנו ממשיכים את מהלך "דיסקונט למשפחה", שהושק לפני כשנתיים והפך את התא המשפחתי הקיים לקבוצה פיננסית שזוכה להטבות ייחודיות, ומשיקים שפה תקשורתית חדשה, אשר מציגה 'משפחות מהחיים'. הפנים החדשות של הבנק הם אנשים אמיתיים, מכל חלקי הפסיפס הישראלי, עם צרכים אמיתיים אשר יוצרים שפה תקשורתית, המתאימה לבנק ולערכי אנושיות, האנושיות, האכפתיות וההקשבה שהוא מייצג.
עם עליית הקמפיין לאוויר, יושק גם אתר חדש ייעודי הקורא למשפחות נוספות להצטרף ולשתף את חייהן, כך שלמעשה כל משפחה תוכל לקחת חלק בקמפיין בהמשך".
הקמפיין יעלה השבוע בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בקולנוע, בדיגיטל וברשתות החברתיות. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום יהושע/ TBWA.
סמנכ"ל קריאייטיב: מיה קרמן, סמנכ"ל לקוחות: רעיה אריאל - גלעדי, חברת הפקה: מולה הפקות, במאי: אוהב פלאנץ, ליהוק: מורן מרציאנו, כתיבת מוסיקה: עופר מאירי.
פרטים נוספים ניתן לקבל בסניפי דיסקונט, באתר האינטרנט:
באתר ייעודי בכתובת: www.realfamilies.co.il