לראשונה במערכת הבנקאות בישראל: העברת כסף באמצעות פקודות קוליות
24 לאפריל 2017

24 לאפריל 2017
במסגרת מהלך נרחב שמבצע הבנק להתאמת השירות ללקוח, ישיק דיסקונט בקרוב שירות של העברה לאיש קשר בפקודה קולית. לקוחות דיסקונט הם הראשונים מבין לקוחות הבנקים בישראל, שבאמצעות פקודה קולית יוכלו להעביר כספים לחשבונות של אחרים.
העוזרת האישית של משתמשי אייפון של Apple מקבלת את פני המשתמש בשאלה 'איך אפשר לעזור?'.
כשהלקוח משיב "אני רוצה לבצע העברה", יהיה עליו לבחור מבין כל האפליקציות התומכות בסירי ומותקנות על המכשיר שלו (דיסקונט, paypal או אחרים).
כאשר הלקוח בוחר באפליקציית דיסקונט, הוא יתבקש לבחור למי מאנשי הקשר בטלפון הנייד ברצונו להעביר וכמה, כאשר ניתן להעביר באמצעות השירות עד 2,000 שקלים ביום. לאחר שהלקוח ישיב, הוא יידרש לבצע הליך הזדהות מהיר באמצעות טביעת אצבע או סיסמה באפליקציה, ומשם יועבר למסך אישור הפעולה – שם נשתלים נתוני ההעברה באופן אוטומטי.
עם אישור הפעולה, איש הקשר אליו נשלח הכסף יקבל הודעת SMS, ויעמדו לרשותו 24 שעות למימוש ההעברה. הוא יוכל לבחור אם לקבל את הכסף ישירות לחשבון באמצעות מילוי פרטי חשבון הבנק שלו בטופס באתר דיסקונט, או למשוך אותו מהכספומט באמצעות קוד חד-פעמי, בתנאי שהסכום בכפולות של 50.
במידה ואיש הקשר לא משך את הסכום בתום 24 שעות, יחזור הסכום במלואו ללקוח.
השירות נתמך ממערכת הפעלה ios10 ומעלה.
שירות העברה לאיש קשר באמצעות פקודות קוליות (באמצעות (SIRI יצטרף לשירותי תשלומים נוספים שישיק הבנק במקביל, העברה לאיש קשר ושליחת מזומן לאיש קשר, המאפשרים גם הם לבצע העברות של עד 2,000 ש"ח ביום לאנשי הקשר בטלפון הנייד. בדומה, מאפשרים גם שני השירותים האחרים ביצוע העברות לאנשי קשר, גם אם אינם לקוחות הבנק, ללא צורך להזין פרטי מוטב או להקים הרשאה.
"השירותים המתקדמים הללו מיועדים לסייע ללקוחות במצבים יומיומיים שכולנו מכירים, ולאפשר להם להתנהל באופן המותאם להרגלי הצריכה והתקשורת שלהם", אומר לוי הלוי, סמנכ"ל חטיבת טכנולוגיות ותפעול, "אנחנו גאים להצטרף לבנקים המובילים בעולם ולהיות הראשונים בישראל להשיק עוד טכנולוגיה מתקדמת בערוצים הדיגיטליים, כזו שתאפשר פתרונות פשוטים ומותאמים באמצעים חכמים. מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי של הבנק שצפוי להתרחב בשנה הקרובה".