חשוב ודחוף!! קו ישיר למרוז בשאלות בנושאי הביטוחים

מרינה טלרמן | 25 ליוני 2018

logo
נמסר ע"י ועד העובדים הארצי.

הודעה שפורסמה לעובדי הבנק ומיועדת גם לגמלאים, בנושא ביטוחי מרוז.


גמלאים  יקרים,


בעקבות שאלות ופניות חוזרות, החלטנו להוציא מייל הסבר קצר בנוגע לדרכי הפנייה לטיפול בתביעות ביטוחי החיים, בריאות, שיניים ותאונות אישיות.


בימי שני ורביעי (גורף), במהלך יום העבודה, נמצאת נציגת מרוז במשרדי הוועד הארצי, לצורך טיפול בפניות העובדים בכל הקשור לביטוחים.


ניתן להתקשר בימים אלו לטל': 03-5621110 ולהקיש שלוחה 464


מטעם ועד העובדים מטפלות בתחום הביטוח, שולה טוטמן (0768056870) ו- טניה יחיאל (0768056869). ניתן להתקשר לטלפונים שלהן, אך לצורך ייעול ושירות מהיר יותר, רצוי לשלוח פניות במייל. שולה מטפלת בתחום ביטוחי הבריאות, טניה מטפלת בתחום ביטוח השיניים, והחליפה את טובה נבון שפרשה.



להלן ריכוז דרכי הפניה לסוכנות הביטוח מרוז, בפניות לגבי הביטוחים (תביעות, בירורים, הצטרפויות):


מייל: dbank@meroz.co.il - זו כתובת מייל יעודית במרוז לעובדי בנק דיסקונט ולגמלאיו. הפניות למייל זה מנותבות במרוז לפי הפניה והמענה עד סוף יום העבודה.


טלפון: 03-5621110 - ניתן להקשיב לנתב השיחות ולבחור בהתאם, להלן כמה קיצורים בהם ניתן להשתמש:


למחלקת תביעות בריאות - יש לבחור בנתב 2, להמתין לתחילת ההקלטה להקיש 1, להמתין לתחילת ההקלטה ולהקיש 2.


בנוסף, בכל שאלה, ניתן לפנות למשרדי הוועד בטלפונים המפורסמים מעלה או במייל "ועד מחוז ת"א".


בברכה


הוועד הארצי