Master Chef becomes Reality - באתר "יאמי"

09 לינואר 2013

logo
מאת שוש להב.

אתר חדש שהושק לאחרונה, "יאמי - אוכל ביתי עד הבית", מתאים ארוחות ביתיות לצרכים אישיים ומשפחתיים, ומאפשר להזמין הביתה אוכל ביתי איכותי. בשלני "יאמי" נבחרו בקפידה, ולאחר שהמנות שלהם עברו בהצלחה מבחני טעימה, התפריט שלהם מוצג באתר.


יזמות חדשה וברוכה, של יזמית צעירה ונמרצת, שאוהבת לאכול טוב אבל לא תמיד יש לה חשק לבשל.. כך יזמה חן-לב עמי שירות חדש בישראל, באמצעות אתר "יאמי" שהקימה, המביא את האוכל של הבשלנים הביתיים, עד הבית הפרטי שלנו, כשלא מתחשק (או מסתדר) לנו לבשל בעצמנו, או כמתחשק לנו להתפנק..


אין ספק ש"מאסטר שף" שינה את הדרך בה אנחנו חווים בישול: ההיכרות עם הבשלנים המוכשרים, האופן בו האוכל של סבתא, תרבות מקומית, חומרי גלם, מסורת ורגש, יוצרים שפות קולינריות מורכבות, כובש את הלבבות ומייצר רייטינג חוצה מגזרים. רק דבר אחד היה חסר: האפשרות לטעום מה שרואים בטלוויזיה.

אתר חדש שהושק לאחרונה, "יאמי - אוכל ביתי עד הבית", מתאים ארוחות ביתיות לצרכים אישיים ומשפחתיים ומאפשר להזמין הביתה אוכל ביתי איכותי. בשלני יאמי נבחרו בקפידה, ולאחר שהמנות שלהם עברו בהצלחה מבחני טעימה, התפריט שלהם מוצג באתר.


מדי יום, עם קבלת ההזמנה, מכינים הבשלנים את האוכל במטבחם הביתי, ושליח מביא את האוכל הטרי עד בית הלקוח. יאמי הוא לא אתר הזמנות רגיל. צוות יאמי נותנים פתרון מלא לצרכים המשתנים של לקוחותיהם, על ידי יצירת גיוון בסגנונות הבישול, בחירת הבשלנים, בקרה על איכות האוכל, מתן שירות לקוחות באיכות גבוהה והטיפול במשלוחים. למעשה, יאמי יוצרים קונספט חדש בעולם הבישול הביתי ומשיגים בכך שתי מטרות חשובות: חיבור ידידותי של אנשים לאוכל ביתי והעצמת עסקים קטנים וביתיים.


האתר עצמו פשוט וידידותי ומאפשר קנייה של אוכל ביתי ממגוון סוגים - ביתי קלאסי, בריא, צמחוני וטבעוני, הודי, אסיאתי, אירופאי, מרוקאי, עיראקי, אוכל שאהוב על ילדים, וגם - מאפים, עוגות ועוגיות ביתיות. המנות, כאמור, יגיעו אליכם הביתה בלחיצת כפתור, ולרגע יתאפשר לכם להיות מיכל אנסקי או חיים כהן (רק בלי הטלוויזיה...). אפשר להזמין גם בטלפון, כאשר כיום מספקים יאמי שליחות לאזור המרכז והשרון, ובקרוב מתכננים להתרחב לאזורים נוספים.



אתר יאמי מצטרף למגמת ה-  Marketplaceהעולמית, מגמה ההולכת וצוברת תאוצה ברחבי העולם, וגם בישראל. האינטרנט מהווה פלטפורמה מצוינת לאיחוד עסקים קטנים שאין להם יכולת לשווק את עצמם, ויש כיום דוגמאות שונות לאתרים שהצליחו לעשות זאת בתחומים שונים.



ה-Marketplace לא פסח גם על עולם הקולינריה, ו-"יאמי" הוא האתר הראשון בישראל שמצטרף למגמה החדשה. חן לב-עמי, מנכ"לית והיזמית של יאמי, חשבה על הרעיון ברגע של רעב, אבל כשהתחילה לחקור גילתה שהרעיון מיושם בחו"ל: "התברר לי שמרקט פלייס אינטרנטי, זה קונספט שקיים באתרים כמו Etsy או "Air B&B, היא אומרת. "בהמשך מצאתי מיזמים קולינריים באותו קונספט בלונדון, פריז, ניו יורק וסן פרנסיסקו, שכולם מבוססים על בשלנים שמבשלים בבית ושולחים את האוכל ללקוח".


* האנשים מאחורי יאמי:


"יאמי" הינו יוזמה פרטית של חן לב-עמי - שעזבה משרה מתגמלת בהייטק והחליטה למנף את הידע שצברה בעולם האינטרנט לעיסוק האהוב עליה - אוכל. הרעיון ליאמי הגיע מתוך צורך אישי ומשפחתי באוכל ביתי. בהמשך הצטרפו רווית דיקר לוי (מנהלת שיווק) וטלי שטיינפלד (מנהלת תפעול), וכיום שלושתן מקדמות ומתפעלות את יאמי.



יאמי - כשמו כן הוא, טעים טעים, יאמי...


www.yummi.co.il