" GOURMET TO GO " - סדרת ארוחות מוכנות - נגיש וטעים.
05 ליוני 2014
05 ליוני 2014
לפעמים אנו מאד עמוסים בעבודות שונות, כך שהכנת האוכל היא כבר לא הנאה.. פעמים אנו מתעצלים להתעסק במטבח ופעמים פשוט רוצים להתפנק . אבל לאכול צריך, נכון? אז לפניכם פיתרון פשוט וקל, טעים ומזין, שמיש בבית וגם בדרכים, נגיש וזול - לפלא הזה קוראים " GOURMET TO GO ", סדרת ארוחות מוכנות לבית, למשרד וגם לפיקניק.
שוק הארוחות המוכנות נחלק לשתי קטגוריות עיקריות: ארוחות מוכנות מצוננות/קפואות, המיועדות לחימום ואוכל מוכן טרי וחם, הנמכר לפי משקל. סדרת המוצרים GOURMET TO GO היא קטגוריה חדשה בשוק הארוחות המוכנות: ארוחות מוכנות אשר לא מצריכות קירור!
שוק הארוחות המוכנות בישראל, תופס כ- 12% משוק המזון המוכן, היקפו מסתכם בכ- 90 מיליון ₪ בשנה והוא צפוי להכפיל את עצמו תוך 3 שנים. בעולם חל גידול של 8% בשנה בתחום הארוחות המוכנות, ובישראל נמכרו בשנה החולפת מעל ל- 1.3 מיליון מנות של ארוחות מוכנות, בחנויות רשת השופרסל בלבד.
לשפע הזה מצטרפת סדרת מוצרים חדשה: "GOURMET TO GO" ( גורמה טו גו) - סדרת ארוחות מוכנות לבית, כפטנט עולמי, היחידה בשוק הנשמרת ללא קירור! קל ונוח, מגוון ולא יקר! ומהתנסות אישית - טעים, טעים מאד.
הסדרה כוללת 8 מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות, עשויות ללא חומרים משמרים: נתחי עוף מוקפץ עם אורז וירקות בנוסח סצ'ואן, אורז אושפלאו עם בשר, נתחי שווארמה עם פלחי תפוחי אדמה וקציצות ביתיות. מנות צמחוניות: חמין עם ביצה, פסטה בולונז, מנות טבעוניות: אורז מג'דרה, נתחי סויה סצ'ואן עם אורז וירקות.
שמתם לב, מנה לכל טעם - הן לאוהבי בשר, הן לצמחוניים וגם לטבעוניים. טעם בישול ביתי ונוח לתפעול, שכל אחד מבני המשפחה יכול לאכול בבית, במשרד וגם בפיקניק בטבע.
המנות מיוצרות במטבח ייעודי בחברת הבת מקבוצת שולץ: מילסולשינס, שהינה יצואן מורשה, המייצר תחת סטנדרטים גבוהים ביותר. המפעל מורשה FDA, מוסמך תו תקן HACCP וטרינרי הגבוה ביותר, תחת פיקוח משרד הבריאות והינו מוסמך תו תקן ISO 9001. תהליכי הייצור במפעל מלווים ע"י יועצים ומומחים לאבטחת איכות: טכנולוג מזון, וטרינר ותזונאי. הליך הייצור מפוקח ע"י משרד הבריאות, משרד החקלאות והגורמים הרלוונטיים בתחום.
סדרת ארוחות GOURMET TO GO מביאה עמה בשורה לשוק הארוחות המוכנות, בכך שהמנות, בדומה לקופסת שימורים, אינן מצריכות קירור ונשמרות על המדף לאורך זמן. זהו יתרון מהותי לצרכן אשר עד היום היו בפניו אפשרויות של אוכל קפוא או מצונן. את ארוחת גורמה טו גו אפשר לקחת ממקום למקום, ללא צורך בצידנית או משאב קירור, ולמעשה אם לא אכלת את המנה, תוכל לצרוך אותה ביום אחר.
הארוחות מיוצרת בטכנולוגיית הריטורט והן מבושלות באופן ביתי לחלוטין, ללא חומרים משמרים. הארוחות נארזות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הכוללת אטימה אופטימלית במגשית אישית והליך סטריליזציה, המעקר את המנה מחיידקים, מאפשר חיי מדף ושומר על טעמי המוצרים. ארוחות מסוג זה משווקות מזה שנים רבות ברחבי ארה"ב ואירופה, כאשר בעולם מהווה האוכל המוכן כ- 50% מהמקרר. הארוחות מתאימות לכל מי שזקוק לפתרון של ארוחה מוכנה לשטח, לבית לעבודה, ללימודים ולצבא.
המנות מציעות פתרון מושלם לארוחה מלאה, מזינה וחמה, שניתן לחמם ב 2 דקות במיקרוגל, בכל מקום ובכל זמן. ואם לא מתחשק לכם לחמם (או אין בקרבת מקום מיקרו), ניתן לאכול ללא חימום - וזה לא פחות טעים. בנוסף, המנות כשרות בהשגחת הרבנות כפר סבא. סדרת GOURMET TO GO תשווק ברשתות השיווק רמי לוי, טיב טעם, קו אופ , AM PM ובחנויות פרטיות בכל הארץ.
מנתוני חברת קבוצת שולץ עולה כי בישראל שוק גדול יחסית לארוחות מוכנות, לנוכח העובדה שבהרבה משפחות שני בני זוג עובדים. ישנו ציבור הולך וגדל של צרכנים הרוצים ליהנות מארוחה חמה, איכותית, טעימה ונטולת טרחת הכנה. נראה כי הצרכן הישראלי גילה את הנוחות, ומגוון האפשרויות שבארוחות מוכנות ומעדיף אותן על פני אכילה בחוץ. זהו ענף בצמיחה, ולפי דו"ח דברת, שוק הארוחות המוכנות יגדל.
לדברי ניר שולץ, מנכ"ל קבוצת שולץ: "זיהינו שהצרכן הישראלי דורש מוצר שאין אצל המתחרים בישראל. מסקרים ומחקרים שערכנו בחברה, עולה כי הצורך לארוחות מוכנות לבית שניתנות לאחסון לזמן ממושך ללא צורך בקירור, גדל. קטגוריה זו גורפת הצלחה מסחררת באירופה ובארה"ב ואנו צופים מצב דומה בישראל".
הנתונים בעולם מצביעים כי הביקוש למוצרי הארוחות המוכנות עולה. בארה"ב נתוני המכירות עומדות על כ-9 מיליארד דולר בממוצע לשנת 2012, בגרמניה כ-4.5 מיליארד דולר בשנה, באיטליה קרוב ל-3 מיליארד דולר בשנה ומעל מיליארד דולר לשנה באנגליה. זוהי קטגוריה שפונה לפלחי שוק מגוונים: ילד שמגיע רעב מביה"ס או לוקח מנת צהריים לבית הספר ביום חינוך ארוך, אמא עסוקה הלוקחת אוכל למשרד, רווקים וסטודנטים שאינם מרבים לבשל ואף אנשי עסקים שזמנם יקר.
ועתה למחיר!! שולץ מסביר: "אחת החזקות של המותג החדש הוא המחיר. דאגנו להיכנס לשוק עם מנה גדולה כמו שהישראלים אוהבים, המכילה 300 גרם ובמחיר האטרקטיבי ביותר. אנו זולים מהמתחרים בכ- 20%! מחיר מנה צמחונית יעמוד על 17.90 ₪ בלבד! ומחירה של המנה הבשרית יעמוד על 20 ₪, בעוד מנה של חברת "מבושלת" עולה 25 ₪ ומשקלה 250 גרם. הצפי שלנו הוא לכבוש באמצעות המותג נתח שוק של כ- 20% מקטגוריית הארוחות המוכנות המשווקות בישראל עד סוף שנת 2014".
קייטרינג שולץ, בבעלות קבוצת שולץ, מתמחה במגוון שירותי הסעדה לארגונים וחברות מכל מגזרי התעשייה בישראל. החברה מפעילה 80 חדרי אוכל וקפיטריות בפריסה ארצית, מספקת כ- 60,000 ארוחות ליום עבור 500 לקוחות, ומעסיקה למעלה מ- 1,400 עובדים. החברה מגלגלת מחזור מכירות של כ 350 מיליון ₪ בשנה. בין לקוחותיה הבולטים: אמדוקס, קומברס, טבע, סלקום, פרטנר, ביטוח ישיר, בנק הפועלים ועוד.
מחיר:
מנה צמחונית - 17.90 ₪
מנה הבשרית - 20 ₪
ניתן להשיג ברשתות השיווק: רמי לוי, טיב טעם, קו אופ , AM PM ובחנויות פרטיות בכל הארץ.