פסטיבל בריזה באשקלון חזר באווירה חגיגית

לאחר שמונה שנים בהן לא התקיים הפסטיבל, חזר הפסטיבל לשלושה ערבים של הופעות מרגשות ופסטיבל אורות חגיגי וחינמי, בגן הלאומי אשקלון

  • Clock 5 דקות קריאה
  • הגן הלאומי אשקלון

שוש להב | 17 לאוגוסט 2022

לאחר שמונה שנים של הפסקה, ביוזמת עיריית אשקלון, חזר (ב') פסטיבל בריזה אשקלון האהוב והמוכר, לגן הלאומי אשקלון, לשלושה ערבים מדהימים של מוזיקה ישראלית, לצד פסטיבל רחוב חינמי ומפואר שהתקיים לאורך השדרה של הגן הלאומי.

 

לאורך השדרה של הגן הלאומי אשקלון, התקיים פסטיבל רחוב מיוחד ללא תשלום, בו המבקרים נהנו מאווירה מוארת ושמחה, שכללה תאורת רחוב ססגונית וצבעונית, דמויות רחוב שהסתובבו בין המבקרים והכניסו אותם לאווירת החגיגה, נגני בוזוקי והופעות של הרכבים מוזיקליים מקומיים – והכל בחינם! במקום פועלים גם דוכני רחוב בהם ניתן ליהנות מהמבורגרים, נקניקיות ובירות. הפעילויות לאורך השדרה הן בחינם, כך שיוכלו ליהנות ממנו גם משפחות המגיעות לאזור וגם באי הפסטיבל.

 

הופעות הפסטיבל באמפי-פארק שבשטח הגן הלאומי מתקיימים לאורך שלושה ערבים של הופעות: בריזה לכל המשפחה, מוזיקה ישראלית בסימן לב אחד ונשים גדולות מהחיים, בהשתתפות: אברהם טל, אנה זק, התקווה 6, מרגי, עילי בוטנר וילדי החוץ יופיעו זה אחר זה. אביב גפן והתעויוט שיארחו את בניה ברבי, יונתן רזאל, נתן גושן ושולי רנד. וריטה, זהבה בן, נסרין קדרי, קרן פלס ושירי מימון שיופיעו על במה אחת.

 

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "אני שמח ונרגש להכריז על חזרתו של פסטיבל בריזה אשקלון. הפסטיבל, שהיה לשם דבר בתרבות ובמוזיקה בישראל ומשך אליו עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, שב לאמפי-פארק המחודש בגן הלאומי אשקלון – הבמה הכי טובה בישראל. פסטיבל בריזה אשקלון יחזיר לעיר את המקום לו היא ראויה וימצב אותה כעיר שוחרת תרבות, אמנות, מוזיקה ויצירה ישראלית. אני מזמין את תושבי ישראל ואת תושבי אשקלון במיוחד להגיע לפסטיבל האהוב, ליהנות, להתרגש ולשמוח יחד".

 

פסטיבל בריזה, הגן הלאומי אשקלון
17-15 באוגוסט
פסטיבל האורות: 17-16 באוגוסט 19:00-23:00 הכניסה חינם!
לרכישת כרטיסים להופעות: https://www.zappa-club.co.il/artist/brizafest/?utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%94%2027.07|

 

מחיר כרטיס להופעות: 99 ₪. מחיר מיוחד לתושבי אשקלון: 49 ₪

 

(צילום: אקליפסה מדיה)